Економіка
Четвер, 28 лютого 2013 09:10
Написав Administrator
Автори: Бобровський М. В., вчитель географії, Лашко Артем, учень 11-А класу
ВСТУП
Сучасний етап розвитку процвітаючих в економічних відносинах країн характеризується переходом від так званої індустріальної економіки до постіндустріальної. Це пов’язано з підвищенням значущості сфери послуг, перетворенням її на рушійну силу господарювання. Цей процес потребує істотного перегляду стратегії маркетингу, зміни способу мислення керівників підприємств і державних діячів. Сучасні тенденції розвитку оточуючого світу, вимоги конкурентного середовища та його постійні зміни вимагають від системи маркетингу більшої гнучкості та динамічності.
Темою нашої роботи був розгляд такої сучасної маркетингової технології, як краудсорсинг. В роботі розглянуті специфіка краудсорсингу, методичні особливості використання та позитивні і негативні сторони його. Маркетологи успішних американських підприємств підкреслюють важливість максимально точного знання свого споживача з використанням методів зворотного зв’язку, що відповідають вимогам підприємства. Саме інтерактивні технології спілкування зі споживачем дають змогу максимально вивчити запити споживача. А краудсорсингова технологія дає змогу ще й самому споживачу брати участь у створенні продукту.
Актуальність роботи полягає в тому, що маркетингові інтернет-технології широко впроваджуються на Заході, а от в Україні ці технології поки що тільки починають розвиватись. Бізнесу потрібно обов’язково вивчати маркетингові технології глобальної мережі, використовуючи і краудсорсинг.
Завдання роботи формулюються відповідно до сновної мети і включають в себе:
-вивчення краудсорсингу як інноваційної концепції сучасного маркетингу;
-освоєння краудсорсингу в сучасному світі;
Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. В першому розділі розглядається маркетинг як економічна наука, в другому розглядаються сучасні маркетингові технології, в третьому – краудсорсинг як приклад сучасної маркетингової технології.
Робота може бути використана для формування маркетингової стратегії компаній, а також для формування курсу з економічної теорії.
Детальніше...