Погодний інформер


 



study.ua


Освітній портал Педагогічна преса





 


 


 


 


 


 

 

 


 


 

 

 

 

 

Науково-методична робота

Рейтинг Користувача: / 31
НайгіршеНайкраще 

Географія

 

Приєднаний файл:
DOWNLOAD_THIS_FILE_SВелика Британія.pptx[ ]7119 Kb

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 30
НайгіршеНайкраще 

Англійська мова

 

ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ

Матеріали до уроків англійської мови

Підготувала Давиденко Людмила Олександрівна

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 43
НайгіршеНайкраще 

Географія

 

ЛІСОПРОМИСЛОВИЙ КОМПЛЕКС УКРАЇНИ

Матеріали до уроку

Підготувала Бичек Майя Володимирівна

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 27
НайгіршеНайкраще 

Географія

 

КОНФЛІКТОНЕБЕЗПЕЧНІ РЕГІОНИ АФРИКИ

«Я мрію про Африку, яка була б в згоді сама з собою»

Нельсон Мандела

За останні десятиліття за Африкою міцно закріпилась репутація найбільш конфліктонебезпечного регіону нашої планети. Тому її все частіше називають континентом конфліктів або, більш образно говорячи, палаючим континентом. Виникнення такої конфліктонебезпечної ситуації в Африці пояснюється цілим комплексом причин етнічного, конфесійного, політичного, геополітичного і соціально-економічного характеру.

За цією проблематикою вчитель географії ліцею Бичек Майя Володимирівна підготувала презентацію, яка наочно ілюструє основні джерела, причини та наслідки африканських конфліктів як структурно так і географічно. Презентація містить в собі цікавий ілюстративний матеріал, який є максимально інформативним та функціональним.

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 27
НайгіршеНайкраще 

Математика

 

Математична вікторина

для учнів 8 та 9 класів

У вікторині беруть участь дві команди по 8 учнів, порівну з 8-х та 9-х класів.

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 33
НайгіршеНайкраще 

Кафедри

 

РЕЙТИНГОВА ОЦІНКА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА АКТИВІЗАЦІЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ

С. С. Сурма – директор ліцею «Універсум»

М. В. Бобровський – заступник директора.

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 29
НайгіршеНайкраще 

Кафедри

 

Національне виховання на уроках

української мови і літератури

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 65
НайгіршеНайкраще 

Кафедри

 

Психологічний інструментарій

Інтелектуальні здібності дитини

„Тільки те навчання є хороше, яке йде попереду розвитку”

Л.С.Виготський

Щоб досягнути успіхів в будь-який діяльності, людина повинна володіти достатнім інтелектом, який включає в себе вміння логічно і абстрактно мислити, здібність узагальнювати, класифікувати і робити висновки.

Основне завдання психологічного тестування, яке ми проводимо при вступі учнів в ліцей –діагностувати їх розумовий розвиток, а також контролювати процес розумового розвитку учнів у період шкільного навчання.

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 32
НайгіршеНайкраще 

Географія

 

ДЕЯКІ СТЕРЕОТИПИ І «СТЕРЕОТИПЧИКИ» ПОГЛЯДІВ НА ГЛОБАЛЬНЕ ПОТЕПЛІННЯ

Про глобальне потепління клімату сказано і написано багато. Переважна більшість наукових праць, статей в засобах масової інформації, обивательських розмов та й в решті решт розробок наших уроків заповненні алармістськими прогнозами всесвітньої катастрофи. Тобто людство в основному зконцентроване на аналізі негативних аспектів глобального потепління. Лише деякі спеціалісти намагались привернути увагу до значного числа позитивних наслідків цього процессу. Але науці потрібне фінансування ( тільки по лінії Всесвітнього банку це багатомільярдні вкладення ), журналістам - сенсації, нам з вами – готові рецепти. В результаті переважна більшість дивиться на проблему однобоко. А однобокість завжди призводить до виникнення стереотипів, за якими розгледіти істину майже неможливо. В результаті вже з'являються публікації з нотками деякої істерії. Цю істерію підхопили навіть політики. Так званий Кіотський протокол є мабуть одним з найбезглуздіших меморандумів, які коли небудь підписувались на такому високому рівні. В даній публікації нам хочеться неупереджено подивитись на проблему глобального потепління і розглянути найпоширеніші стереотипии, які на жаль вже претендують на статус теорії.

Детальніше...

Рейтинг Користувача: / 36
НайгіршеНайкраще 

Економіка

 

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ МІЖ ОСНОВНИМИ МАКРОЕКОНОМІЧНИМИ ПОКАЗНИКАМИ

Національна і світова економіка представляють собою складну багаторівневу систему. Основними кількісними характеристиками будь-якої системи є основні макроекономічні показники – ВВП на душу населення, продуктивність праці, індекс розвитку людського потенціалу (рівень життя). Ці показники об’єднують кількісні виміри як фізичного, так і соціального капіталу. Будь-яка система характеризується складними внутрішніми зв’язками. Нашим завданням було знайти і проаналізувати взаємозв’язки між названими макроекономічними показниками.

Детальніше...

Контактна інформація

Ліцей "УНІВЕРСУМ"
Україна, 03035, Київ, провулок  Політехнічний, 3-а
Тел/факс : (044) 236-1976
e-mail: universum95@ukr.net