Науково-методична робота - Кафедри
Вівторок, 26 січня 2010 13:14
Психологічний інструментарій
Інтелектуальні здібності дитини
„Тільки те навчання є хороше, яке йде попереду розвитку”
Л.С.Виготський
Щоб досягнути успіхів в будь-який діяльності, людина повинна володіти достатнім інтелектом, який включає в себе вміння логічно і абстрактно мислити, здібність узагальнювати, класифікувати і робити висновки.
Основне завдання психологічного тестування, яке ми проводимо при вступі учнів в ліцей –діагностувати їх розумовий розвиток, а також контролювати процес розумового розвитку учнів у період шкільного навчання.
Зміст тесту складається з трьох основних навчальних циклів: природничого, гуманітарного, фізико-математичного. Різноманітність змісту дає змогу визначити загальний розвиток учнів та з’ясувати, як формується у підлітків повноцінне світосприйняття.
Виконання тесту обмежене в часі, при цьому всі завдання виконуються без будь-яких записів.
Наприклад. а) Знайдіть пропущені числа.
7 10 9 12 11 _ _ Відповідь: 14і13
б) Знайдіть пропущено число.
4 9 17 35 _ 139 Відповідь: 69
в) Підкресліть, яке з цих міст зайве
Канберра
Вашингтон
Лондон
Париж
Нью-Йорк
Берлін
Оттава
Відповідь: Нью-Йорк (не столичне місто)
г) Підкреслить зайве.
Моцарт Бах Сократ Гендель Бетховен
Відповідь: Сократ (решта - композитори)
Психологічна служба ліцею „Універсум”