Науково-методична робота - Змішане навчання
Вівторок, 19 травня 2015 07:52
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ І (ПІДГОТОВЧОГО) ЕТАПУ ДОСЛІДНИЦЬКО – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ В ЛІЦЕЇ «УНІВЕРСУМ» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА |
2015 |
|
Квітень 2014 – Січень 2015 |
Підготовчий етап |
|
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Науковий керівник Директор ліцею «Універсум»
Ковальчук В. І. С. С. Сурма
ПРО ПРОВЕДЕННЯ І ЕТАПУ ДОСЛІДНИЦЬКО - ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ В ЛІЦЕЇ «УНІВЕРСУМ» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА
І. КОНЦЕПТУАЛЬНО – ЦІЛЬОВИЙ БЛОК:
ІІ. БЛОК ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКО – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ
1. Назва етапу дослідницько – експериментальної роботи та його завдання – Підготовчий, завдання - формування дистанційного навчального середовища, налаштування адміністративної системи керування експериментом. Навчання всіх учасників експерименту роботі в середовищі дистанційного навчання. Проведення педагогічної ради ліцею та виробничих нарад з даної проблематики, підсумкової науково – практичної конференції.
ІІІ. УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНО – ПІДСУМКОВИЙ БЛОК
Сучасна середня освіта має бути максимально комфортною у першу чергу для замовників освітніх послуг – дітей та їхніх батьків. Комфортність визначається у тому числі і використанням різних форм навчання. Класно – урочна система побудови навчально – виховного процесу має свої переваги і ці переваги перевірені часом. Але на сучасному етапі стає зрозуміло, що класно – урочна система не може бути єдиною в системі освіти. Наразі, в епоху глобалізації та комп’ютеризації надзвичайно актуальною стає дистанційна форма навчання. Реалізація дистанційної освіти є вкрай складною проблемою, тому що потребує комплексних підходів – методичного, структурного та технічно – інформаційного. Саме за цими напрямами і буде працювати ліцей у подальшому та реалізовувати програму науково – дослідницької роботи. Нашою стратегічною метою є надання повноцінної середньої освіти за дистанційною формою. підготовчий етап цієї роботи показав, що ми на правильному шляху.
За означений період в ліцеї реалізований підготовчий етап та відбувається перехід до формуючого етапу.
Додаток 1
ЗАЯВКА
на проведення дослідно-експериментальної роботи в ліцеї “Універсум” за темою: “Упровадження елементів дистанційного навчання школярів загальноосвітніх навчальних закладів”
(2014 – 2019 рр)
Актуальність дослідно-експериментальної роботи.
Освітня система буде ефективно працювати лише за умови, коли вона буде динамічною та відповідатиме нинішнім соціально – економічним вимогам, завданням і викликам. Національна освітня система потребує реформування. Це реформування має відбуватись в контексті входження України у міжнародний освітній простір, модернізацію освітньої діяльності відповідно до європейських стандартів. Але будь-які реформи повинні бути зорієнтовані на оптимізацію створення умов для отримання освіти, надання кваліфікованих освітніх послуг.
Одним з основних напрямків, за допомогою якого можна наблизитись до вирішення поставлених завдань є інформатизація освіти. Сучасні інформаційні технології дають можливість розвитку перш за все самоосвіті учнів та принципово нового підходу до організації навчально – виховного оку мед – дистанційним технологіям навчання.
Дистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти від дошки з крейдою до електронної дошки й комп’ютерних навчальних систем, від книжкової бібліотеки до електронної, від звичайної аудиторії до віртуальної аудиторії.
Дистанційне навчання – нова форма освітнього процесу, що передбачає самостійне навчання учня. Навчальне середовище характеризується тим, що учні віддалені від вчителя як в просторі, так і часі, в той же час вони мають можливість в будь-який час підтримувати діалог через засоби комунікації.
Дистанційне навчання – це також і сукупність інформаційних технологій, що забезпечують учня доступом до основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивну взаємодію учнів та вчителів у процесі навчання.
Ефективність дистанційного навчання заснована на тому, що учні, самі відчувають необхідність подальшого навчання, а не піддаються тиску з боку. Вони мають можливість роботи з навчальними матеріалами в такому режимі й обсязі, який підходить безпосередньо їм. Ефект у значній мірі залежить від того, наскільки регулярно займається учень. Послідовне виконання завдань, а також підтримка у всіх питаннях з боку вчителя забезпечує планомірне засвоєння знань.
За прогнозами ЮНЕСКО в ХХІ ст. учні середньої школи, будуть проводити в школі тільки 30-40% часу, 40%- буде відведено на дистанційне навчання, а решту часу – на самоосвіту. Дистанційне навчання має ще й економічний ефект, що виключає витрати на організаційні заходи та транспорт. Не варто забувати і про вразливі категорії учнів, це діти інваліди та діти з особливими потребами, які також мають право на рівний доступ до якісної освіти. Звідси й підвищений інтерес до дистанційного навчання.
Ми вважаємо, що дистанційне навчання відкриває нові можливості, значно розширюючи інформаційний простір та інформаційну сферу навчання.
Основні ідеї експерименту.
Концептуальна ідея дослідження базується на теоретичних положеннях особистісно-орієнтованого підходу до організації процесу дистанційного навчання школярів, обґрунтуванні організаційно-педагогічних засад дистанційного навчання.
Гіпотеза дослідження. Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущеннях про можливість поєднання класно-урочної та дистанційної форми навчання, виокремлення дистанційного навчання як повноцінної освіти для дітей, які не можуть відвідувати навчальний заклад, розгляд дистанційного навчання як складової в системі науково-методичної роботи навчального закладу.
Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес в ліцеї.
Предмет дослідження – науково – методичні аспекти та умови організації дистанційного навчання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, експериментально перевірити ефективність науково – методичних підходів та умов організації дистанційного навчання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі.
Завдання дослідно-експериментальної роботи в ліцеї:
Теоретико-методологічна основа дослідження ґрунтуються на положеннях, програмах про зміст освіти у загальноосвітніх навчальних закладах, які включають комплекс знань, умінь, навичок; принципах системного підходу до явищ педагогічної дійсності та її елементів; положеннях дидактики середньої загальноосвітньої школи, викладених у Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Державній національній програмі “Освіта (Україна ХХІ століття)”, Національній доктрині розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті; теорії особистісно-орієнтованого навчання та індивідуально-творчої педагогічної діяльності, вітчизняних та зарубіжних концепцій освіти, їх обґрунтовано у працях вітчизняних і зарубіжних учених (І. Беха, В. Домрачова, В.Зінченко, В. Кухаренко, Е. Полата, П. Таланчука, А. Хуторського, І.Зязюна); дидактичним обґрунтуванням щодо впровадження інтегративного підходу в навчальному процесі (Г. Ващенко, В. Гондюл, С. Гончаренко, М. Данилов, А.Дьомін, Л. Коваль, О. Плахотнік); вивченням педагогічного процесу – О.Абдуліна, Т. Завгородня, В. Заслуженюк, О. Балан, З. Курлянд, Т. Тарасенко; гармонійним формуванням всіх чинників особистості (І. Зязюн, В. Семиченко, Г.Сагач, Р. Хмелюк); розвитком характерологічних рис і якостей (Г. Балл, Л.Божович, В. Крутецький, В. Моляко, К. Платонов); праці, що розкривають філософські і психологічні основи відкритого освітнього процесу (Б.М. Бим-Бад, А.В. Петровский, В.А. Сластьонін, І.Ф. Ісаєв, А.І. Міщенко, Є.Н. Шиянов, А.М. Осіпов, Л.Н. Лєсохіна та ок.), концепції діяльнісної теорії навчання (Л.С. Виготский, С.Л. Рубінштейн, А.Н. Леонтьєв, П.Я. Гальперін, В.В. Давидов, Н.Ф. Тализіна та ок.), основи педагогічної взаємодії в освітньому процесі (Л.В. Байбородова, І.А. Зимня, М.С. Каган, В.А. Кан-Калік, Г.А. Ковальов, Я.Л. Коломінський, С.В. Кондратьева, А.Н. Леонтєв, А.А. Леонтєв, І.Я. Лернер, Б.Ф. Ломов, Г.Л. Мазний). Слід зазначити, що на даний час в Україні не достатньо розроблені технології дистанційного навчання, однак вони можуть базуватись на: теоретико-методологічних роботах таких учених, як: І. Зязюн, Н. Ничкало, Т. Кошманова, І. Підласий, М. Скаткін, І. Лернер, О. Попов; дидактичних роботах А. Алексюка, В. Безпалька, Є.Полата, М. Фіцули, А. Хуторського; психологічних роботах Л. Виготського, П. Гальперіна, Дж. Дьюї; наукових працях українських учених та дослідників розвитку дистанційного навчання – В. Бикова, П. Дмитренка, Т. Кошманової, В. Кухаренка, В. Олійника, Ю. Пасічника, С. Сазонової. Проте більшість цих досліджень спрямовані на систему вищої освіти. Також недостатньо обґрунтовані питання взаємодії суб’єктів освітнього процесу при дистанційному навчанні.
База дослідно-експериментальної роботи:
Дослідно-експериментальна робота в ліцеї проводиться у 8 – 11-х оку ме. Впровадження дистанційного навчання буде здійснюватись за всіма предметами навчального плану.
Методи дослідження:
- теоретичний аналіз наукової літератури з філософії освіти,
психології, педагогіки, методики освіти (включаючи дистанційне навчання);
- емпіричні: бесіди з учнями, вчителями та батьками, керівниками навчальних закладів, анкетування, інтерв’ю, опитування, проведення нарад.
- аналітичні методи: порівняльний аналіз традиційної та
дистанційної освіти, синтез теоретичних і практичних концепцій в
галузі дослідження, узагальнення і класифікація передового педагогічного
досвіду в галузі дистанційної освіти;
- педагогічний експеримент з визначення ефективності
педагогічної взаємодії при дистанційній формі навчання;
- метод статистичної обробки даних.
Наукова новизна дослідження.
Наукова новизна дослідження простежується в таких напрямах:
Теоретичне і практичне значення експерименту.
Теоретична значимість.
Дане дослідження дає можливість знайти методологічні та дидактичні підходи до розробки ефективної моделі дистанційного навчання.
Практична значущість отриманих результатів. Запропонована модель педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу при
дистанційному навчанні школярів стане основою для
побудови процесу дистанційного навчання в ЗНЗ.
Будуть вироблені та обґрунтовані дієві алгоритми розробки змісту і
методик дистанційного навчання, що знайдуть практичне застосування в процесі організації дистанційного навчання школярів. Дана модель
педагогічної взаємодії може бути використана при організації
дистанційного навчання практично в будь-якому ЗНЗ. Робота з розробки навчальних планів дистанційної освіти наблизить можливість отримання загальної середньої освіти в Україні шляхом дистанційного навчання.
Терміни та етапи проведення дослідно-експериментальної роботи:
Проведення експерименту здійснюватиметься протягом 2012-2015 років за етапами:
Очікувані результати експерименту:
- формування мережі навчальних закладів м. Києва з досвідом використання дистанційних форм навчання у НВП;
- створення осередку підготовлених фахівців дистанційного навчання;
- створення та апробація авторських начальних ресурсів дистанційного навчання школярів;
- формування міської спільноти авторів та учасників процесу дистанційного навчання школярів;
- розроблення та апробація методичних матеріалів супроводу дистанційного навчання школярів.
Організаційне, науково – методичнее та кадрове забезпечення дослідження
Дослідження буде проводитись в умовах навчально-виховного оку мед ліцею за координуючої роботи науково – дослідницької лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. В ліцеї планується створити проблемні групи за напрямами дослідження.
Науковий керівник:
Ковальчук В.І., завідувач НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
Науковий консультант:
Якубов С.В., старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Фінансове забезпечення дослідження.
Дане дослідження додаткових фінансових витрат не потребує.
Додаток 2
ПРОГРАМА
дослідно-експериментальної роботи за темою
“Упровадження елементів дистанційного навчання учнів ліцею “Універсум” та загальноосвітніх навчальних закладів”
(2014 – 2019 рр)
Загальна мета: розроблення, аналіз та наукове обгрунтування структури і функціональності моделі дистанційного навчання.
№ |
Зміст роботи |
Відповідальний |
Термін виконання |
|||||
|
||||||||
1.1 |
Формування проблемних груп вчителів, які будуть забезпечувати визначені напрями роботи, проведення засідання кафедр, педагогічної ради, нарад при директорі |
Директор |
Березень 2014 |
|||||
1.2 |
Формування дистанційного навчального середовища на основі дистанційного он-лайн доступу до навчальних матеріалів |
Директор, науковий консультант |
Квітень 2014 |
|||||
1.3 |
Налаштування адміністративної системи керування експериментом |
Директор, науковий консультант |
Травень 2014 |
|||||
1.4 |
Розробка моделі дистанційного навчання |
Директор, науковий консультант |
Травень-серпень 2014 |
|||||
1.5 |
Формування напрямів роботи з впровадження дистанційного навчання |
Директор, заступник директора, науковий консультант |
Вересень 2014 |
|||||
1.6 |
Навчання педагогічних працівників роботі в середовищі дистанційного навчання |
Заступник директора, науковий консультант |
Жовтень – грудень 2014 |
|||||
1.7 |
Проведення науково-практичної конференції в ліцеї |
Директор, науковий консультант |
Січень 2015 |
|||||
|
||||||||
2.1 |
Розробка навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання в ліцеї |
Заступник директора, науковий консультант |
Лютий – серпень 2015 |
|||||
2.2 |
Практичне впровадження дистанційного навчання |
Заступник директора, науковий консультант |
Вересень 2015 – травень 2016 |
|||||
2.3 |
Моніторинг навчального процесу за дистанційною формою |
Директор, науковий консультант |
Вересень 2015 – травень 2016 |
|||||
2.4 |
Підготовка звітності за підсумками другого етапу |
Директор, науковий консультант |
Червень – серпень 2016 |
|||||
|
||||||||
3.1 |
Адаптація розроблених навчальних матеріалів до практичного застосування в дистанційному навчанні |
Директор, науковий консультант |
Вересень 2016 – травень 2018 |
|||||
3.2 |
Моніторинг навчального процесу за дистанційною формою |
Директор, науковий консультант |
Вересень 2016 – травень 2018 |
|||||
3.3 |
Поточне консультування педагогів , які працюють за визначеними напрямами |
Науковий консультант |
Вересень 2016 – травень 2018 |
|||||
3.4 |
Анкетування учасників навчального процесу з даної проблематики, аналітичне їх опрацювання |
Заступник директора, науковий консультант |
Вересень 2017 – травень 2018 |
|||||
3.5 |
Збір та опрацювання отриманих результатів |
Заступник директора, науковий консультант |
Червень – грудень 2018 |
|||||
|
||||||||
4.1 |
Обробка отриманих результатів дослідно-експериментальної роботи |
Заступник директора |
Січень – червень 2019 |
|||||
4.2 |
Підготовка узагальненого звіту про проведений експеримент |
Заступник директора, науковий консультант |
Липень – вересень 2019 |
|||||
Додаток 3
Перелік проблемних груп, створених
для реалізації завдань дослідницько – експериментальної роботи
в ліцеї
Мета діяльності групи: створення навчального плану дистаційної освіти в ліцеї
Завдання: розробити методичні підходи до планування дистанційного навчання в ліцеї
Очікувані результати: робочий навчальний план дистанційної форми навчання в ліцеї.
Склад проблемної групи.
Керівник групи – Бобровський М. В., заступник директора з науково – методичної роботи, учитель географії, учитель-методист.
Члени групи –
Бабіч Т. В. – практичний психолог
Юхимчук О. В. – заступник директора з виховної роботи, вчитель художньої культури, старший учитель.
Малій І. О. – завідувач кафедри природничо – математичних дисциплін, вчитель математики, учитель-методист
Гурбич Ю. В. – завідувач кафедри іноземної філології, вчитель англійської мови, старший учитель.
Карпенко О. С. – завідувач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін, вчитель історії, учитель І категорії.
Мета діяльності групи: дослідження інтерактивних освітніх систем для дистанційного навчання
Завдання: визначити найбільш ефективну інтерактивну мережу для дистанційної освіти
Очікувані результати: вибір оптимальної інтерактивної освітньої мережі для ліцею.
Склад проблемної групи
Керівник групи – Кирнос В. В. – заступник директора, вчитель інформатики, старший учитель
Члени групи – Хомич К. П. – вчитель інформатики, учитель ІІ категорії
Гезь І. Ф. – вчитель інформатики, учитель вищої категорії
Бабіч Т. В. – практичний психолог
Мета діяльності групи: розробка науково – методичного забезпечення дистанційного навчання
Завдання: розробка навчально-методичних комплексів дистанційного навчання
Очікувані результати: методичні рекомендації підготовки навчально-методичних комплексів для дистанційного навчання
Склад проблемної групи
Керівник групи – Бичек М. В., вчитель географії, учитель ІІ категорії
Члени групи – Бабіч Т. В., практичний психолог
Верещак Т. Л., вчитель німецької мови, старший учитель
Денисенко В. І., вчитель англійської мови, старший учитель
Моколов Ю. В., вчитель хімії, учитель-методист
Осадча О. І., вчитель математики, учитель І категорії
Шабатин А. О., вчитель української, учитель-методист
Додаток 4
НАУКОВО – ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
«ПРОБЛЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В СТРУКТУРІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»
27 січня 2015 року
Присутні:
Виступи:
Додаток 5
Перелік
семінарів, які були відвідані педагогами ліцею
з проблематики науково – дослідницької роботи
«Інформаційно-освітнє середовище ЗНЗ. Створення блогу, портфоліо»
Навчально-тематичний плано
№ |
Питання до розгляду |
Лекц. |
Практ. |
Всього |
1 |
Інформаційно-освітнє середовище ЗНЗ |
2 |
2 |
|
2 |
Створення блогу, портфоліо |
2 |
2 |
|
Всього: |
2 |
2 |
4 |
Мета: підвищити рівень ІКТ-компетентності оку медокків.
Завдання:ознайомити з особливостями і перспективами створення і використання інформаційно-освітнього середовища ЗНЗ; розкрити основні вимоги до створення професійного порт фоліо і блогу вчителя; створити блог; визначити методичні ідеї використання блогів та оку медок у роботі з учнями, батьками, адміністрацією школи; мотивувати вчителів на подальшу самоосвітню діяльність.
«Створення сайтів та портфоліо вчителя»
Зміст
«Упровадження елементів дистанційного навчання школярів
середніх загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва»
«Використання Веб 2.0 у навчально-виховному процесі»
Додаток 6
ЛІЦЕЙ «УНІВЕРСУМ»
ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА
Н А К А З
22.04.2015 № 43
Про дослідницько-експериментальну
роботу в ліцеї
Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.04.14 № 272 “Про організацію дослідно – експериментальної роботи та затвердження звітів про перебіг і результати дослідно – експериментальної роботи в навчальних закладах міста Києва”, рішення педагогічної ради ліцею, протокол від 25.03.14 № 2 та з метою запровадження в ліцеї дослідницько – експериментальної роботи
НАКАЗУЮ:
Додаток 7
ПРОТОКОЛ
перевірки педагогічних працівників ліцею «Універсум»
щодо оволодіння основ інформаційно-комунікаційних технологій
« ___ » _____________ 2014 р. м. Київ
№ п/п |
П.І.Б. вчителя |
MS Word |
MS Excel (таблиці, діаграми) |
Створення презентацій |
Інтернет-технології |
Середній бал |
Підпис вчителя |
Бали |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 8
ВИТЯГ
з протоколу педагогічної ради ліцею
Від 25.03.2014
Протокол № 2
Присутні 29 осіб
Слухали:
Заступника директора з науково – методичної роботи Бобровського М. В. про підготовчу роботу щодо дослідницько – експериментальної роботи в ліцеї. Основні положення виступу:
Підготовча робота до впровадження науково-експериментальної роботи в ліцеї:
Напрями роботи:
Механізми впровадження
Ухвалили:
Додаток 9
“ЗАТВЕРДЖУЮ”
__________________
Директор ліцею
С. С. Сурма
ПОЛОЖЕННЯ
про проблемну групу педагогів у структурі
дослідницько – експериментальної роботи
2014
1.1 Проблемна група об’єднує педагогів, які працюють в обраному напрямі в структурі дослідницько – експериментальної роботи.
1.2 Проблемна група є самостійною ланкою дослідницько – експериментальної та науково – методичної роботи і є суб’єктом внутрішньоліцейного управління.
2.1 Проблемна група опрацювує обраний напрям роботи, який є складовим теми дослідницько – експериментальної роботи.
2.2 Відстежує результативність роботи під час експерименту та готує методичні рекомендації, публікації за його підсумками.
2.3 Узагальнює результати роботи, готує звіти за кожним етапом дослідницько – експериментальної роботи.
3.1 Проблемну групу очолює один з її членів.
3.2 Проблемна група складає план роботи, який передбачає формування й теоретичне обґрунтування гіпотези, дослідження і відстеження результатів діяльності.
3.3 Засідання групи проводяться не рідше, ніж раз за семестр.
4.1 План роботи проблемної групи затверджується директором ліцею та погоджується з науковим керівником.
4.2 Основними видами документів, які готує проблемна група, є звіти, методичні рекомендації, публікації.
4.3 Аналіз діяльності проблемної групи здійснюється на засіданнях науково – методичної ради ліцею та лабораторії інноваційної освіти ІППО Київського університету ім. Бориса Грінченка
5.1 Обов’язки проблемної групи:
5.2 Проблемна група має право:
5.3Проблемна група відповідає за:
Додаток 10
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ «ЕЛЕКТРОННИЙ ЩОДЕННИК»
№ |
ПОКАЗНИК |
програмний продукт |
|||||||||||
Електронний щоденник |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
І. Загальна інформація |
|||||||||||||
1.1 |
Місце знаходження розробника |
Ліцей “Універсум” Шевченківського району м. Києва |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.2 |
Місце збереження даних |
Ліцей, власна платформа |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.3 |
З якого року на освітньому ринку України |
2014 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.4 |
Скільки коштує для ЗНЗ України |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.5 |
В яких областях розповсюджені |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.6 |
Кількість ЗНЗ, які підключені до ресурсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.7 |
Контактна інформація 5 найактивніших користувачів (контактна особа, мобільний телефон, електронна пошта) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.8 |
Версії програмного продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.9 |
Операційне середовище функціонування |
Інтернет-ресурс |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.10 |
Інтеграція із зовнішніми програмними системами кадрового діловодства |
_ |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.11 |
Необхідність придбання додаткового програмного забезпечення |
Не потрібне |
|
|
|
|
|
|
|
||||
ІІ. Функціональні можливості електронного ресурсу |
|||||||||||||
2.1 |
Можливість сканування оцінок учнів, виставлених в «паперовому» журналі |
Не передбачено |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.2 |
Облік поточної успішності учнів |
так |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.3 |
Облік відвідування занять |
так |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.4 |
Моніторинг поточної успішності |
так |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.5 |
Облік тематичного планування занять. Контроль дотримання тематичних планів |
Є можливості |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.6. |
Можливість виставлення оцінок з урахуванням значущості проведених заходів (контрольна робота, залік тощо) |
так |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.7. |
Облік застосування засобів ІКТ та сучасних технологій у викладацькій діяльності вчителя |
Існує |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.8 |
Розрахунок рейтингів успішності учнів |
Так |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.9 |
Формування звітів: - Звіт про успішність; - Звіт про відвідування занять; - Звіт про виконання тематичних планів; - Звіт про застосування засобів ІКТ в діяльності педагога |
Не передбачено |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.10 |
Моніторинг якості освітнього процесу. Розрахунок рівня навченості та якості освіти |
Ні |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.11 |
Додаткові можливості (вкажіть які саме) |
Можливості текстової інформації для батьків і учнів |
|
|
|
|
|
|
|
||||
ІІІ. Спосіб інформування батьків і дітей |
|||||||||||||
3.1. |
Сайт загальноосвітнього навчального закладу |
Ні, автоматична розсилка на електронні адреси батьків |
|
|
|
|
|
|
|
||||
3.2. |
Інтернет портал |
http://est.universum.kiev.ua/ |
|
|
|
|
|
|
|
||||
3.3. |
електронний лист |
Так |
|
|
|
|
|
|
|
||||
3.4. |
Sms-повідомлення |
Ні |
|
|
|
|
|
|
|
||||