Статистика

Погодний інформер


 



study.ua


Освітній портал Педагогічна преса






 


 


 


 


 


 


 


 

Рейтинг Користувача: / 1
НайгіршеНайкраще 

Науково-методична робота - Правознавство

Розробка  уроку. Автор - Ілюшина  Марія  Іванівна

 

 

Тема. Виборча система України

Мета: ознайомити учнів із загальними засадами виборів та видами виборчих систем; формувати і учнів розуміння необхідності та доцільності участі кожного у виборах, залежності долі країни від активності кожного громадянина у виборчій кампанії

Основні поняття: вибори, виборчі системи, бюлетень

Тип уроку: комбінований

Структура уроку

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. Вивчення нового матеріалу

3.1.         Види виборчих систем

3.2.         Порядок проведення виборів

  1. Закріплення нових знань і вмінь учнів
  2. Підсумки уроку
  3. Домашнє завдання

Хід уроку

1.Організаційний момент

2.Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Індивідуальне завдання (виконується біля дошки)

Відтворіть схему «Форми народовладдя в Україні»

Бесіда

1)    Які види референдумів передбачено законодавством

2)    Хто має право призначати референдум?

3)    Які питання можуть виноситися на референдум?

Завдання

Проаналізуйте позитивні та негативні сторони референдуму як засобу вирішення найважливіших питань державного життя

Практикум

Визначте, чи відповідають законодавству дії органів державної влади та місцевого самоврядування.

Роздаються картки із завданнями

 

  1. 3. Вивчення нового матеріалу

3.1. Види виборчих систем

Бесіда

Спираючись на повідомлення засобів масової інформації, назвіть виборчі посади в нашій країні

Розповідь учителя

Завдання. Назва виборчої системи – пропорційна, отже, депутатські місця розділятимуться пропорційно до кількості отриманих голосів. Визначте кількість депутатських місць

3.2. Порядок проведення виборів

Евристична бесіда

Висловіть аргументовану думку щодо етапів проведення виборів

Учитель узагальнює та коригує відповіді учнів, визначає основні етапи виборчої кампанії

  1. 4. Закріплення нових знань та вмінь учнів

Бесіда

1)    Назвіть форми прямого народовладдя

2)    Визначте різницю між референдумом та виборами

3)    Схарактеризуйте принципи, на яких провадяться вибори та референдуми

4)    Які виборчі системи ви можете назвати?

  1. 5. Підсумки уроку
  2. 6. Домашнє завдання

1)    Опрацювати текст підручника

2)    Підготувати відповіді до вказаного параграфа

3)    Визначити недоліки та переваги різних виборчих систем, відповідь оформити у вигляді таблиці

 

 

Мажоритарна виборча система відносної більшості

Мажоритарна виборча система абсолютної більшості

Пропорційна виборча система

Змішана система

Канада…

Білорусь

Австрія…

Грузія

 

4)    Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темою «Основи конституційного ладу України»

Контактна інформація

Ліцей УНІВЕРСУМ
Україна, 03035, Київ, вул. Політехнічна, 3-а
Тел/факс : (044) 236-1976
e-mail: bobmark_42@rambler.ru, universum95@ukr.net